reklama

Spomienka na pomstu

Občas sa zahľadím na stenu a hľadám neviditeľný fľak. Áno, zabila som ho. Zaslúžil si to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prevrat v dennom režime. Ležím, oči vyvrátené do plafóna. Vonku pokoj, z jednej strany sa mrví paplón, druhá strana rytmicky odfukuje. Nemôžem spať. Čerstvý vzduch z pootvoreného okna dolieha občasným tresnutím vchodových dverí. Klopkanie neskorého príchodu na chodníku...

Prehadzujem sa. Vŕzganie postele. Striedanie nepokojných pohybov. Nemôžeme spať. Vytrčím končatinu spod periny. Je mi teplo. Nedarí sa mi zaspať. Bdiem. Myslím na somariny. Nespím. V tme sa približuje kvílivý zvuk. Och, nie! Len to nie!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, čo robiť. Ešte raz ku mne príde a nezvládnem to. Nech zmizne! Vysoký tón ma prinútil stiahnuť si perinu až na hlavu. Už nič nepočujem. Konečne mám pokoj. Začínam sa potiť. Vracia sa? S vidinou príšerného bzukotu ma však prechádza nutkanie znovu sa odokryť. Opakovanie ma vyvádza z miery...

Tak zle sme sa ešte nevyspali.

Pomsta komárovi je sladká. Každé ráno si vychutnávam prebúdzanie. Áno, tak túto noc som spala. Aj tú predtým a aj zajtra budem. Niektorí nemajú to šťastie;-) 

Dáša Mužíková

Dáša Mužíková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myslím, teda som... a niekedy je to naozaj ťažké Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu