reklama

Urobila mi to zase

Po minulotýždňovej premiére som jej naozaj nedávala žiadnu šancu. Nebola som presvedčená, že si ju zaslúži. A mala som pravdu. Spravila mi to zase. Asi sa uchýlim k fatamorgánam a ružovým vesmírom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Tentokrát sa naša verejnoprávnaozaj pľasla po nie práve najvhodnejšom vrecku, keď ako sprievodkyňu do bojaproti nadváhe vybrala Ivetu Malachovskú.

Ono by ani tak nešloo sprievod či podporu v sebazapieraní, ale o to, že by sa tátosnáď-bohumilá činnosť mohla odohrávať aspoň v relatívne spisovnomprostredí, aspoň čo sa „profesionálov“ týka. Obyčajných ľudí jazdiacichz posledných síl na tukožravých dopravných prostriedkoch v mdlobáchz vyčerpania asi len ťažko prinútite vyjadrovať sa inak, ako bežnerozprávajú. Ale keď rokmi ostrieľaná moderátorka vypustí za päť minút zúrivéhoušitrhania počas váženia s veľmi vážnym výrazom aspoň desaťkrát z ústspojenie à la šesť-celé-päťdesiat-sedem-kilogramov alebosedem-a-pol-kilogramov(!), tomu sa už hovorí: ty ale dávaš tomu slovenčinovi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som si nasrdená zaseraz nemohla odpustiť hlasnú poznámku o náplni práce jazykových editorovnielen v knihách a médiách, ale i všeobecne o národe,ktorému kilá nie sú ukradnuté, ale najradšej by si ich nechal ukradnúť… a o jehojazyku, ktorý mu nik nechce ukradnúť, a predsa mu je ukradnutý.

Dáša Mužíková

Dáša Mužíková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myslím, teda som... a niekedy je to naozaj ťažké Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu